La membre de la Comissió Executiva Local de Compromís per Castelló ha explicat que en les comissions informatives d’avui el Grup Municipal ha preguntat sobre la manera en que la nova normativa que regularà les activitats en que participen els menors de 18 anys afectarà a les associacions de Castelló, i ha demanat que se n’informe.

La membre de la Comissió Executiva Local de Compromís per Castelló, Aida Artola, ha explicat avui que “el Consell està elaborant un decret que regularà les activitats de temps lliure en que participen menors de 18 anys. Davant d’aquesta circumstància, entenem que la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Castelló ha de posar-se en marxa”.
En aquest sentit, Aida Artola ha comentat que “en les comissions informatives d’aquest matí el nostre Grup Municipal ha demanat que la regidoria de Joventut ens informe dels aspectes bàsics d’aquesta normativa i com afecta a les activitats i els distints contractes de Joventut”.
Aida Artola ha apuntat que “seria més que interessant que foren informades totes les associacions que treballen en l’àmbit juvenil i que s’assessorara a les que actuen amb menors de 18 anys respecte a aquesta nova normativa”.
Finalment, la representant de Compromís per Castelló ha afegit que “cal que totes les activitats de joventut s’organitzen i es realitzen amb les millors garanties, més si les persones assistents son menors de 18 anys. Per això entenem que des de la Regidoria es treballe des de ja”.