La portaveu adjunta a l’Ajuntament de Castelló ha explicat que gràcies a la proposta de Compromís la regidora de Serveis Socials donarà compte dels pressupostos de la seua àrea al Consell Municipal de Benestar Social.

La portaveu adjunta de Compromís per Castelló a l’Ajuntament, Ali Brancal, ha explicat avui que “a la reunió per ultimar el nou reglament que regularà el funcionament del Consell Municipal de Benestar social s’ha acceptat la nostra proposta relativa a que s’informe sobre la destinació dels diners pressupostats per a una àrea que atén a moltes situacions de necessitat en la ciutat”.
La regidora ha explicat que “el Consell Municipal de Benestar Social està composat per les entitats que treballen en acció social a Castelló. Aquesta proposta de Compromís és un primer pas cara ala consecució d’un dels aspectes que tant des del nostre Grup com des de les entitats portem demanant fa temps: al reglament s’inclou com a una de les funcions de Consell el fer propostes de criteris per als pressupostos municipals”.
Ali Brancal ha apuntat que “tot i que son funcions reconegudes des de fa temps en el reglament, en la pràctica no ha hagut oportunitat d’incidir en els pressupostos, ni tan sols fer un seguiment del seu grau de consecució”.
Finalment, la portaveu adjunta ha afegit que “també s’ha acceptat la proposta de Compromís de que les diferents comissions de treball informen al Consell i s’està estudiant la manera de poder penjar a la web informació sobre les activitats anuals de les entitats que formen part. Es tracta de posar en valor la important tasca que realitzen i que es conega la seua contribució en l’àmbit del benestar social”.