El representant de Compromís per Castelló en el Consell de Districte Centre, Ignasi Garcia, ha criticat la desproporció de l’actuació policial en les paelles del Casal Popular, alhora que es permeten aparcaments massius i descontrolats en el Parc de Ribalta.

El representant de Compromís per Castelló en el Consell de Districte Centre, Ignasi Garcia, ha lamentat que “un any més, per part de l’equip de govern s’apliquen diferents vares de mesurar a l’hora de fer complir les normatives, també en les festes de la Magdalena. La mànega ampla s’aplica allà on convé, i això genera desigualtats i greuges comparatius inadmissibles”.
Ignasi Garcia ha comentat que “un cas paradigmàtic va ser l’actuació policial desmessurada en les paelles del Casal Popular, on davant d’un fet com ara unes paelles al carrer es va mobilitzar policia i bombers. En canvi, al Parc de Ribalta vam poder apreciar com s’aparcaven cotxes i més cotxes ocupant un espai protegit i la policia no feia res”.
El representant de Compromís ha explicat que “una cosa és que se siga més permissiu en festes, també en temes d’aparcament; i altra de molt diferent és que en un parc protegit, on s’han invertit milions per una remodelació que en teoria estava adreçada a millorar l’estat de conservació i evitar-ne la degradació, ara es deixe aparcar cotxes i més cotxes sense control”.
Finalment, Ignasi Garcia ha afegit que “tots coneixem els casos d’agrupacions festeres o de col·lectius amb els quals la permissivitat és quasi total i, alhora, d’altres als quals no se’ls perdona res. Aquesta manera de governar, basada en la discrecionalitat, és inadmissible i totalment contrària a allò que defensem des de Compromís”.