La portaveu adjunta de Compromís a l’Ajuntament de Castelló, Ali Brancal, ha explicat que en la reunió del Pacte Local per l’Ocupació d’aquest matí s’ha acordat continuar avant amb el Consorci, i ha demanat major coordinació i una actitud més positiva per part de l’equip de govern a les propostes de l’oposició.

La portaveu adjunta de Compromís per Castelló a l’Ajuntament, Ali Brancal, ha explicat avui que “en la reunió d’avui del Consorci pel Pacte Local per l’Ocupació s’ha decidit donar-li continuïtat i contingut al Pacte Local. Tot i les resistències inicials dels representants de l’equip de govern, per part de la resta de participants s’ha considerat que es una bona eina per tal d’emprendre accions conjuntes i coordinar esforços per tal d’abordar el problema de la desocupació a la ciutat de Castelló”.
La representant de Compromís ha comentat que “el PP de la Generalitat i el PP local han pres la decisió política de no destinar diners per al Pacte Local per l’Ocupació en els darrers pressupostos i sembla que allò que es fa per l’ocupació en l’àmbit de la ciutat no es vulga sotmetre a cap valoració conjunta. Des de Compromís hem manifestat que no es podrà actuar amb eficiència sols des de la regidoria de serveis socials. En moltes ocasions hem estés la mà a l’equip de govern per tal de coordinar esforços però cap de les nostres propostes en matèria de foment de l’ocupació han estat acceptades”.
Ali Brancal ha afegit que “esperem que la reactivació del Pacte Local per l’Ocupació puga servir per transmetre a la ciutadania el desig de sindicats, empresaris i partits polítics de treballar conjuntament per l’ocupació”.