Com cada trimestre, el portaveu local Vicent Marzà donarà compte a la militància i simpatitzants de les actuacions del col·lectiu, a més de plantejar les principals línies d’actuació de Compromís a la ciutat per als propers mesos.

Demà divendres Compromís per Castelló celebrarà la seua assemblea local ordinària. Segons Vicent Marzà, portaveu local, “com cada trimestre, militants, simpatitzants i gent interessada en el projecte de Compromís valoraran les actuacions del col·lectiu en els darrers mesos, a més de debatre i decidir les línies d’actuació per als propers mesos”.
En aquesta ocasió, un dels punts de valoració inclourà els resultats de les darreres eleccions europees a la ciutat de Castelló. A més a més, segons Marzà “marcarem les principals actuacions a realitzar en els propers mesos, i que passaran, com no pot ser d’una altra manera, per continuar obrint Compromís a la societat, i servint de corretja de transmissió de la ciutadania amb les institucions”.
Per al portaveu de Compromís per Castelló, Vicent Marzà, “les assemblees no són només un òrgan de decisió, tenen també la funció de servir per incorporar el màxim de punts de vista i així enriquir les nostres posicions polítiques. Nosaltres sempre hem cregut en la política de baix cap a dalt, i actuem en conseqüència”.

La reunió tindrà lloc demà divendres, 27 de juny, a les 19.30 hores a la seu de Compromís per Castelló del carrer de l’Alcalde Tàrrega, 79.