El representant de Compromís en el Consell Rector i en l’Assemblea de Festes, ha explicat que en la darrera reunió de l’Assemblea també va demanar que s’informe de les festes del Grau en l’Assemblea i va demanar que es trie ja la persona que representarà el món de la festa en el Consell d’Igualtat.

El representant de Compromís per Castelló en el Consell Rector i l’Assemblea de Festes, Josep Maria Ripollés, ha explicat que en la darrera reunió de l’Assemblea, que va tindre lloc aquest mes de juliol, “vam preguntar per la persona que ha de representar el món de la festa en el Consell d’Igualtat. Cal recordar que, a proposta de Compromís, es va aprovar la inclusió d’aquesta persona, i ara cal concretar la seua tria. És per això que exigirem que en la propera reunió de l’Assemblea es puguen presentar candidats i candidates i es trie la persona representant”.
Josep Maria Ripollés ha explicat que “també vam traure el tema de les festes del Grau. Vam demanar, de fet, que també s’informe en l’Assemblea de les festes del Grau; malgrat que formalment aquestes festes funcionen com un ens vinculat, allò cert és que tenen prou entitat, volum econòmic i una repercussió suficient en tota la ciutat com perquè es tracten en l’Assemblea”.
El representant de Compromís també va manifestar la seua queixa pel fet que “per part de la Junta de Festes s’haja respost per escrit que per a rebre subvencions de festes de carrer, cal que estiguen vinculades a algun sant, és a dir, a una celebració religiosa. Entenem que aquesta discriminació és inadmissible, i demanem rectificació immediata”.