El portaveu de Compromís per Castelló, Vicent Marzà, ha explicat que aquestes dues comunitats educatives seran guardonades demà diumenge, durant l’Aplec valencianista del Puig, en companyia d’altres centres i associacions en defensa d’un ensenyament públic, valencià i de qualitat.

El portaveu de Compromís per Castelló, Vicent Marzà, ha explicat avui que “demà diumenge, la gent del co·lectiu de Compromís per Castelló participarà, com cada any, de l’Aplec del Puig, una trobada valencianista que se va començar a celebrar als anys seixanta, i que aplega gent de tot el País Valencià a l’explanada del monestir del Puig, cada darrer diumenge d’octubre”.
Vicent Marzà ha anunciat que “al llarg de la trobada es concediran els guardons BLOC d’Honor, que cada any reconeixen el treball de persones i associacions en defensa d’una societat valenciana més justa, més solidària, més progressista. Enguany, es premiaran a tot un seguit d’associacions en defensa de l’ensenyament públic, en valencià i de qualitat, com ara el col·lectiu Senyera Infinita, la Confederació d’AMPEs Gonzalo Anaya, la Coordinadora de professorat interí-STEPV i el Sindicat d’estudiants BEA, a més d’un conjunt de centres escolars de tot el País, entre les quals els troben el CEIP Herrero i el CEIP Mestre Canós, de Castelló”.
El representant de Compromís ha apuntat que “amb aquest guardó es vol reconéixer la tasca de lluita de les comunitats escolars d’aquests centres, una lluita amb la qual des de Compromís estem totalment implicats”.