El portaveu a l’Ajuntament, Enric Nomdedéu, ha recordat que s’han produït circumstàncies com ara la dimissió de la vicepresidència o una aportació d’un milió d’euros a RECIPLASA, sense que s’haja donat cap explicació a la corporació municipal.

El portaveu de Compromís a a l’Ajuntament, Enric Nomdedéu, ha explicat que “des de l’arribada de Bataller a la presidència de RECIPLASA, no ha estat convocada cap reunió informativa per als Grups Municipals dels diferents municipis socis de RECIPLASA. Cal recordar que l’únic representant de l’Ajuntament de Castelló és l’alcalde, i que des que Bataller és alcalde no hem rebut cap informació sobre el consorci”.

Enric Nomdedéu ha comentat que “en els darrers anys la societat RECIPLASA ha pres decisions estratègiques de vital importància per a la viabilitat de la pròpia societat, que afecten molt especialment al servei que presta a la ciutat de Castelló, en ser justament la ciutat de Castelló la seua principal accionista”.
El regidor de Compromís ha explicat que “fins i tot s’ha produït la dimissió del vicepresident de la societat, per greus discrepàncies en el funcionament i estratègia, sense que se’ns haja donat cap explicació. S’ha aprovat una aportació de capital extraordinària, que en el cas de Castelló es xifra en un milió d’euros que s’haurà de pagar en l’any 2015 i que tampoc no ha estat explicada a la corporació municipal”.
Enric Nomdedéu ha afegit que “donada de representant únic de la ciutat de l’alcalde Bataller, Compromís considera imprescindible la seua compareixença al ple municipal per tal d’explicar la situació de l’empresa, les noves estratègies aprovades, els acords econòmics que afecten a la ciutat, i les previsions de futur pel que fa a la recollida i tractament de residus al nostre terme municipal”.