Vicent Enric Sorribes, secretari de l’àrea d’Institucional de Compromís: “Compromís per Castelló analitzarà durant els propers dies els Pressupostos Generals de l’Estat (PGE) i traslladarà al diputat de Compromís Joan Baldoví les nostres reivindicacions”.

El secretari d’Institucional de Compromís per Castelló Vicent Enric Sorribes ha declarat “davant el menyspreu que suposen els actuals PGE per a Castelló, que es sumen al greuge que ve patint el poble valencià de de fa anys, cal una resposta decidida de la nostra societat”.

Enric Sorribes ha afirmat que “en els propers dies el col·lectiu local de Compromís, analitzarà els PGE i decidirà quines esmenes li traslladen al diputat de Compromís en les Corts Joan Baldoví per fer-les arribar al govern de Mariano Rajoy”.

Enric ha explicat, “aquestes esmenes és realitzaran directament per la militància o bé mitjançant les nostres sectorials locals que engloben les principals àrees de govern, aquest espai de debat és el fonament de la nostra política participativa de baix cap a dalt”, segons Sorribes “la participació i el govern obert és un manera de fer de Compromís, Joan Baldoví no ha arribat a ser el segon diputat més valorat de les Corts perquè si, si no per l’esforç”.