Els ajuntaments d’ambdues ciutats han mostrat la seua predisposició per treballar de manera conjunta en el futur

El regidor d’Esports de l’Ajuntament de Castelló, Enric Porcar (Compromís) i la seua homòloga a l’Ajuntament de València, María Teresa Girau, es varen reunir dijous passat en l’ajuntament de la capital del Túria per a establir una primera presa de contacte que cree els primers llaços d’unió entre ambdues institucions en matèria esportiva.

Porcar, que ha assistit a la reunió amb el tècnic del Patronat Municipal d’Esports, Juan Luis Llopa més de conèixer i plantejar el funcionament del Patronat d’Esports de Castelló i de la Fundació Esportiva de València, hem establit una molt bona sintonia que en el futur segur reforçarem amb diverses col·laboracions”.

Així, els edils han abordat el tema de les subvencions als clubs esportius d’elit i s’han compromès al fet que “tant a València com a Castelló es revisen els criteris i barems per als diversos clubs que vulguen accedir a aquestes subvencions”, ha desvetlat el regidor d’esports a l’Ajuntament de Castelló.

A més, tots dos han coincidit en la necessitat de “potenciar l’esport base, perquè és essencial promocionar l’esport des d’edats primerenques i inculcar els valors que ofereix aquesta activitat des que són xicotets”, ha declarat l’edil.

Finalment, Enric Porcar i María Teresa Girau també han cregut necessari millorar i reforçar l’esport femení, ja que en ocasions “pateix certa discriminació en comparació de les categories masculines, en segons quin esport, i hem de donar-li, entre tots, la importància i entitat que aquest mereix” ha manifestat Porcar.