La Regidoria d’Igualtat, dirigida per Ali Brancal, ha editat una polsera especial per a les festes amb la intenció de sensibilitzar en matèria d’igualtat amb motiu de les festes i se suma també a la difusió de la campanya que reclama respecte amb el col·lectiu LGTBI.

Amb el lema ‘NO ÉS NO als agressions sexuals’, es repartiran un total de 10.000 polseres que pretenen sensibilitzar sobre la violència sexual contra les dones.  Les polseres es repartiran entre gaiates, colles i altres entitats festeres així com en els concerts i activitats dirigides al públic jove.  A més, també s’ha realitzat un enviament als nou instituts que han participat en els tallers de sensibilització contra la violència masclista organitzats des del Servei d’Igualtat d’Oportunitats.  La primera persona que ha dut la polsera ha segut la reina Carolina durant la mateixa nit de la seua Galania.

A més de la polsera, la Regidoria d’Igualtat ha engegat el mail estapassant@gmail.com, on es poden realitzar denúncies de situacions habituals de possible agressió, que són ateses per tècnics en igualtat.

Una Magdalena més respectuosa amb el col·lectiu LGTBI  També es va a realitzar una acció de suport a la difusió de la campanya del col·lectiu LGTBI Castelló, que ha dissenyat uns cartells que reclamen una Magdalena més respectuosa amb el col·lectiu i on la diversitat sexual no siga motiu de discriminació.