Enric ha presentat el Cicle de Música i Dansa a les Ermites de Castelló, una iniciativa que “pretén agrupar en un mateix cartell a totes les festivitats que les diferents ermites del terme municipal de Castelló realitzen al llarg de l’any”.  El cicle també té l’objectiu de “dinamitzar totes les ermites de la ciutat i donar a conèixer als veïns i veïnes cadascuna d’elles i les seues tradicionals festes”.

Així, en el cicle estan incloses “tant les ermites municipals com aquelles que, malgrat no ser de titularitat municipal, sempre han tingut vocació de ser-ho”.

La programació d’aquest cicle serà la següent:

29 abril – Basílica de la Mare de Déu del Lledó – 21.30 hores Bureo amb la Federació de Grups Folklòrics de Castelló.

15 de maig – Ermita de Sant Isidre i Sant Pere de Censal – 11.30 hores – Rondalla ‘Els de la Fileta’.

21 de maig – Ermita de Sant Nicolau (Rondes de maig) – 19.30 hores Ronda conjunta de les rondalles ‘Els Llauradors’, ‘1r de maig’ i ‘Vora Sèquia’ eixint des de Sant Nicolau i passant pels carrers Amunt, Moreria, Enmig, Cervantes, Cavallers i Antoni Maura fins a la Casa de la Cultura, on es rondarà des del pati.

24 de juny – Ermita de Sant Joanet de Vora Riu – 21.00 hores Rondalla Vora Sèquia.

16 de juliol – Ermita de la Mare de Déu del Carme – 19.30 hores Colla de Dolçainers i Tabaleters i Rondalla Els Llauradors.

22 de juliol – Ermita de la Magdalena (25 aniversari de la Confraria de Santa Maria Magdalena) – 21.30 hores Bureo de la Federació de Grups Folklòrics de Castelló i Cant d’Estil per la Associació de Cant d’Estil de Castelló.

30 de juliol – Ermita de Sant Jaume de Fadrell – 20.00 hores Rondalla ‘Els Llauradors’ i Bureo amb el Grup de Danses El Torrelló d’Almassora.

14 d’agost – Ermita de Sant Francesc de la Font (40 aniversari de la reconstrucció de l’ermita) 21.30 hores – Rondalla ‘1r de Maig’, Colla de Dolçainers i Tabalaters i Bureo.

16 d’agost – Ermita de Sant Roc de la Donació – 19.00 hores Rondalla ‘Els de la Fileta’.

18 de setembre – Ermita de Sant Roc de la Donació – 18.00 hores ‘Pep Gimeno el Botifarra li canta a Robert’.

25 de setembre – Ermita de Sant Roc de Canet – 16.00 hores Bureo de la Federació de Grups Folklòrics de Castelló i Cant d’Estil per la Associació de Cant d’Estil de Castelló.