El diumenge, la gent de Compromís tornarà a participar en les mobilitzacions, fent pinya junt a altres partits progressistes en la defensa dels drets de treballadores i treballadors.  Ignasi Garcia apunta que “la notícia seria que també estigués el PSOE, però no serà possible, ja que ha impedit, amb el seu vot al Congrés, que es derogaren les dues reformes laborals”.

Aquest any la sortida de la manifestació tindrà lloc en el carrer Sant Lluís/ plaça de Les Aules a les 11.30 i estaria bé trobar-se 15 minuts abans (11.15h) en el quiosc de la ONCE de la plaça Maria Agustina.

Ignasi Garcia indica que “per a Compromís, tots els primers de maig són importants. Ens recorden que gran part dels drets que teníem s’havien aconseguit per l’esforç de moltes persones anònimes, lluitant dia rere dia, freqüentment amb grans dificultats.  Uns drets que ha anat picant el govern del PP de Rajoy els últims quatre anys”.

“Els ciutadans van votar les passades eleccions generals a favor de polítiques més humanes i progressistes.  Però no ha sigut possible fer-ho realitat per l’actitud del PSOE, que va decidir arxivar els principis que havia anunciat en campanya als seus votants.  I, a més, va pactar amb Ciudadanos un programa contrari als seus ideals.  I va mantenir eixe pacte malgrat que es va comprovar en un parell de votacions que Ciudadanos no estava disposat a complir ni tan sols lo molt poc que havia signat amb el PSOE.  El PSOE hauria d’aprendre del PSPV”.

En paraules de Ignasi, “els militants i simpatitzants de Compromís estarem a la manifestació.  Perquè defensem el que teníem i volem recuperar el que ens han tret.  Però, a més, perquè volem anar més enllà, lluitar pels drets de les treballadores i dels treballadors, que són els de tota la ciutadania”