Aquest estiu, Castelló ha sumat més viatgers que en el mateix període de l’any passat en les línies de transport col·lectiu que uneixen Castelló amb el Grau i les platges. Concretament, 155.384 viatgers han triat una de les opcions de transport públic que ofereix la ciutat: la línia d’autobús Castelló-Grau i el TRAM.

Des del mes de juny, Castelló s’ha beneficiat de la connexió sense transbord entre la UJI i la platja, amb un servei especial que ha circulat per la plataforma reservada per al TRAM, i de la línia regular que connecta la plaça Borrull, en el centre de Castelló, amb el Grau i la platja (fins a la rotonda de l’aeroclub del Grau) també sense fer transbord, que té una freqüència de pas cada 20 minutos.

En el que va d’estiu, segons ha apuntat l’edil, s’ha registrat un augment del 30% dels usuaris de TRAM i bus. Fins al 31 de juliol, s’han registrat 155.384 viatgers enfront dels 121.145 del mateix període de l’any anterior, una tendència a l’alça que confirma al transport públic com una opció cada vegada més usada enfront del vehicle privat. En el cas del TRAM solament es comptabilitzen els viatgers de la línia directa entre la UJI i la platja.