L’espectacle més famós i internacional de la companyia castellonenca realitzarà un recorregut especial dissabte que ve 16 de desembre.

La Nit Màgica de Xarxa Teatre torna per Nadal. I és que dissabte que ve 16 de desembre la ciutat de Castelló podrà gaudir i viure de nou l’espectacle més famós i internacional de la reconeguda companyia castellonenca, açò sí, amb un toc nadalenc.

La cita servirà com a colofó de la celebració del 50 aniversari de l’empresa BP Oil a Castelló, que patrocina l’esdeveniment en col·laboració amb la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Castelló.

Així, la regidora de Cultura, Verónica Ruiz, el Responsable de Relacions Externes i Mitjans de comunicació de BP, Juan Carlos Navarro, i el director de Xarxa Teatre, Leandre Escamilla, han presentat aquest matí la iniciativa en l’Ajuntament de Castelló.

Ruiz ha volgut agrair a BP Oil que “faça possible tenir a la nit més màgica de totes ara també en Nadal”, mentre que Navarro ha manifestat que des de la refineria “volíem celebrar el nostre aniversari amb la gent de Castelló i per açò hem volgut fer alguna cosa important i oferir a tota la ciutadania aquesta Nit Màgica especial de Nadal”.

Per la seua banda, Leandre Escamilla ha anunciat que Sant Roro donarà començament a l’espectacle de foc, dimonis i música “des de la balconada de l’Ajuntament” i ha avançat que hi haurà alguna sorpresa “especial amb un toc nadalenc”. El director de Xarxa Teatre també ha manifestat que Castelló podrà “gaudir d’una Nit Màgica més teatral”.

El recorregut de l’edició de nadal de la Nit Màgica serà diferent al de Magdalena i partirà des de la plaça Major, carrer Major cap a María Agustina, Sant Luis, Clavé, Enmig, José García i, de nou, entrarà en la plaça Major.