gnasi Garcia: “el PP ha preferit defensar els oligopolis en compte d’apostar per l’economia productiva, l’economia local i la innovació.”

El portaveu municipal de Compromís per Castelló a l’Ajuntament de Castelló, Ignasi Garcia, ha lamentat que el Partit Popular “haja decidit i s’haja quedat sols vetant la declaració institucional que demana la derogació de l’anomenat impost al Sol”. La declaració institucional demanava al Govern de l’Estat el compliment de l’Acord de Compromís per al Desenvolupament de l’Autoconsum Elèctric.

Garcia ha reivindicat que “el canvi climàtic és una de les principals crisis a les quals ens enfrontem i més a Castelló sent una ciutat costera”. En aquesta línia, el portaveu ha denunciat que “és evident que el PP prefereix defensar els interessos del ‘palco del Bernabéu’ a l’interès general de tota la ciutadania”.

Tal com ha assenyalat el també edil Garcia “el PP ha preferit defensar els oligopolis en compte d’apostar per l’economia productiva, l’economia local i la innovació per a aconseguir lluitar contra el canvi climàtic i buscar altres fonts d’energia renovables”.