Ali Brancal anuncia que l’acord permetrà quantificar la repercussió en la societat de cada euro invertit en el teixit associatiu .

La vicealcaldessa i regidora de Participació Ciutadana, Ali Brancal, ha donat a conèixer el nou projecte de conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Castelló i la Fundació Horta Sud. Aquest acord pretén enfortir el teixit associatiu de la ciutat, intercanviant experiències i punts de vista i reflexionant col·lectivament sobre les seues accions. A més, el conveni també contribuirà a la consolidació i engegada de noves iniciatives de posada en valor de la participació i l’associacionisme.

Així, Brancal ha manifestat que “la nostra voluntat és la de posar en valor el treball de les associacions de Castelló i que tothom conega que cada euro que invertim en elles té una tornada del triple per a la societat. Però volem que açò siga comprovable i contrastable”. Brancal ha anunciat que el conveni de col·laboració amb la Fundació Horta Sud “ens permetrà tenir mecanismes per a quantificar el retorn econòmic a la ciutadania de cada euro invertit en participació d’una manera transparent i fiable”.

A més, la vicealcaldesa i regidora de Participació Ciutadana ha anunciat que “hem iniciat vies de col·laboració per a poder traslladar a Castelló les seues iniciatives per a sumar gent jove a la participació i l’associacionisme o per a utilitzar altres vies de visibilització del treball associatiu”.

Cal destacar que aquest acord és una declaració d’intencions que té la finalitat de promoure relacions de benefici mutu en matèria de col·laboració. Així a través del mateix es pretén col·laborar en programes relacionats amb l’estudi de la realitat associativa, implantar eines de mesura de l’impacte associatiu per a la posada en valor de la participació i de l’associacionisme i assessorament mutu en qüestions relacionades amb l’activitat d’ambdues entitats, Ajuntament i Fundació Horta Sud.