La formació celebra una jornada d’estudi amb l’objectiu de revisar col·lectivament el nou Pla General.

El col·lectiu local de Compromís per Castelló ha realitzat una jornada de treball al voltant del nou Pla Detallat del Pla General, per tal d’estudiar l’ordenació de les zones verdes en la ciutat, els espais dotacionals i les ordenances urbanístiques. El portaveu de Compromís, Ignasi Garcia, ha valorat la implicació de les diferents sectorials del partit “per pensar col·lectivament quin model de ciutat volem. Una ciutat que des de Compromís volem que siga sostenible i respectuosa amb l’entorn natural”.

La reunió ha servit per estudiar detalls de la planificació, com seccions viàries, espais que cal dibuixar o dotacions que encara no s’han definit. Així, Compromís considera prioritari treballar per una nova ordenació urbana que compatibilitze l’habitatge residencial amb la conservació natural.

Garcia també ha ressaltat que a Compromís “volem una ciutat que garantisca els drets de les persones” i això deu quedar reflectit al Pla Detallat del Pla General, donant suficient espai a les dotacions que han de garantir els drets a l’educació, la sanitat, o el benestar de la ciutadania. A més, “també s’ha de tenir en compte el fet de poder garantir el desenvolupament industrial del nostre terme municipal, perquè genera llocs de treball, garantint al mateix temps la protecció del nostre entorn”.