Més de 70 persones participen en la nova edició del voluntariat lingüístic

El regidor de Normalització Lingüística de l’Ajuntament de Castelló, Ignasi Garcia, va presentar ahir, de la mà d’Escola Valenciana, la nova campanya del Voluntariat pel Valencià i el llibre ’10 dones’ a l’Espai Cultural El Menador.

El programa Voluntariat pel Valencià té com a objectiu principal augmentar el nombre de parlants de la nostra llengua. Tracta de formar parelles lingüístiques, una persona valencianoparlant amb una altra que vol aprendre la llengua, que quedaran una hora a la setmana durant mínim dues setmanes, per parlar en valencià. “Que la gent vulgue mantenir la llengua viva ens omple d’orgull i és vital perquè el valencià continue existint”, ha afirmat Ignasi Garcia, regidor de Normalització Lingüística. La nova campanya compta amb nous materials, com un nou quadern de suport i el llibre ’10 dones’, una recopilació de relats curts escrits per dones, “perquè la revolució feminista també està present en el nostre dia a dia”, va assegurar Garcia.

L’acte va comptar amb intervencions del regidor Ignasi Garcia, el president d’Escola Valenciana, Natxo Badenes, i amb la periodista Violeta Tena, col·laboradora en el llibre presentat.