Garcia ha explicat que “després de 10 anys de reivindicacions, el Raval Universitari gaudirà d’unes noves instal·lacions sanitàries per al 2020”

El Raval Universitari de Castelló estrenarà en 2020 un nou centre de salut pública ubicat entre els carrers Terra i Ceramista Manolo Safont. Des de Compromís per Castelló se celebra la nova obertura d’aquest espai públic, ja que “aquest barri fa més de 10 anys que porta reivindicant una inversió urgent a la Generalitat per a la construcció d’un centre de salut” ha afirmat Ignasi Garcia, el portaveu de Compromís per Castelló.

Durant els anys de govern del Partit Popular, serveis públics tan importants com l’educació i la sanitat han sofrit unes retallades abusives, deixant a una gran part de la societat valenciana sense accés a aquests recursos bàsics. Ara, “el Raval Universitari de Castelló podrà gaudir d’unes instal·lacions que fa més de 10 anys que demanen, gràcies a l’acord entre el Govern del Botànic i l’Acord del Grau per lluitar per una sanitat pública i de qualitat, i millorar la vida dels ciutadans i les ciutadanes de Castelló” ha manifestat l’edil Garcia.

El nou centre de salut, substituirà l’actual centre auxiliar situat al Passeig Universitat, amb unes instal·lacions de més de 2.400m2 dividides en dues altures i una zona enjardinada. “Des de Compromís per Castelló celebrem que un barri com és el Raval Universitari, que aglutina un gran nombre de residents, puga gaudir d’un servei bàsic com és la sanitat, amb unes condicions òptimes” ha declarat Ignasi Garcia, portaveu del grup municipal.