Garcia considera “imprescindible aquesta votació per a blindar el nostre model realista i sostenible i perquè no torne l’especulació econòmica i urbanística del PP”

El vicealcalde i portaveu del Grup Municipal Compromís, Ignasi Garcia, ha manifestat hui que la formació “considerem que les respostes a les al·legacions del Pla General estan ja preparades i pràcticament enllestides per a portar-les a la votació i al debat plenari”.

Garcia considera que “la manera en què hem tractat les diferents al·legacions que han presentat col·legis professionals, empreses, associacions, o veïns i veïnes de manera particular ha demostrat sobradament que l’Acord del Grau enteníem aquesta fase com a un moment de participació. Estem convençuts que hem arribat a postures que aconsegueixen consensos en àmplies capes de la nostra societat”.

Per això, Compromís per Castelló “creiem que és imprescindible que en les pròximes setmanes es vote la resolució de les al·legacions del Pla General perquè només així podrem garantir que el model sostenible i realista que proposem es mantinga i quede blindat. Si no és així, correrem el risc que el PP torne a ficar les seues mans al nostre Pla General i ens trobem de nou abocats a eixa crisi que tant de mal li va fer a les nostres empreses i les nostres famílies”.

El vicealcalde i portaveu de la coalició ha explicat que “nosaltres no volem deixar cap possibilitat oberta a què aquells que prometien aquella economia del miracle espanyol de José María Aznar i Rodrigo Rato, aquells que ho aposten tot a l’especulació econòmica i urbanística puguen decidir sobre el nostre model de Pla General”.