La trobada entre professionals de les arts escèniques tindrà lloc el dimarts 5 i dimecres 6 de febrer

L’edifici Menador Espai Cultural acollirà el 5 i 6 de febrer el ‘Congrés Arts Escèniques a Castelló: realitat o ficció’, organitzat per l’Associació d’Empreses d’Arts Escèniques del País Valencià (AVETID), amb la col·laboració de la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Castelló i la Universitat Jaume I.

La trobada entre professionals de les arts escèniques té com a objectiu donar visibilitat a tota la professió de la província i formar un punt de reunió entre els agents del sector per tal d’analitzar les arts escèniques des de la perifèria i conèixer quin és l’estat actual i buscar vies de creixement col·laboratives. “Creiem que aquest Congrés serà molt positiu per al sector i animem a totes les persones interessades a anar a les xarrades i tallers organitzats”, ha defensat la regidora de Cultura, Verònica Ruiz.

Les reunions tindran lloc durant els matins dels dos dies del congrés amb taules de debats en què participaran representants de diverses companyies i institucions públiques per donar a conèixer les seues iniciatives. En canvi, les vesprades estaran dedicades a la realització de tallers de distribució en arts escèniques el dimarts de 17.30 a 20.30 hores, i de comunicació a través de les xarxes socials, la vesprada del dimecres de 16.00 a 19.00 hores.