executiva

El 17 de juliol es va celebrar una assemblea oberta de Compromís per Castelló on es renovà la Comissió Executiva Local.  Van ser elegits Ignasi Garcia com portaveu és i, per les diferents secretaries, Íngrid Lafita (Comunicació), Sergi Mateu (Finances) , Pau Sancho (Sectorials), Juanma Segarra (Organització), Vicent Enric Sorribes (Institucionals).  Són vocals Aida Artola, Núria Balaguer, Mari Carmen Bermejo, Ali Brancal, Lorenzo Cumba, Ines Escoí, Pablo Grajeda, Vicent Grau, Enric Porcar i Verònica Ruiz.

Ignasi Garcia presentava la nova executiva com “un equip amb gent amb experiència i gent nova que s’afegeix al projecte, unint el treball de base i en el carrer, amb la feina en les institucional.  Enfrontem aquest temps com un repte, la ciutadania ha confiat i ha ficat moltes expectatives en nosaltres i hem de saber explicar tota la feina que ja estem fent i farem, que de segur no els decebrà”.