
L’Ajuntament cedeix l’ús de Castalia al CD Castellón per als pròxims quatre anys
No hi haurà cànon, el consistori assumirà les reformes estructurals i el club, les obres de millora que requerisca la Lliga per a SegonaL’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, i el president del Club Deportivo Castellón, Vicente Montesinos, han signat hui el conveni per a la utilització de l’estadi municipal Castalia, pel qual l’Ajuntament, com a […]







