Ali Brancal inaugura la tercera edició de l’Escola d’Igualtat amb un increment del 40% de participants
El programa ofereix formació en igualtat d’oportunitats i violència de gènere i un espai per a analitzar i debatre aquests temes. La vicealcaldesa i regidora d’Igualtat, Ali Brancal, va inaugurar ahir la tercera edició de l’Escola d’Igualtat, un acte que va tenir lloc a l’Edifici Menador i que va comptar amb l’assistència d’un total de […]



