Castelló forma a 20 persones per a la busca d’ocupació en un programa innovador en la lluita contra l’atur

20 persones aturades practiquen una nova cerca de treball en la III Llançadora d’Ocupació de Castelló, un programa innovador en la lluita contra l’atur impulsat per Fundació Santa María la Real i Fundació Telefònica, amb la col·laboració de l’Ajuntament i el Servei Valencià d’Ocupació i Formació.

Durant els cinc pròxims mesos, es reuniran diversos dies a la setmana i amb l’orientació d’un tècnic especialitzat, realitzaran activitats per a optimitzar la seua cerca laboral i comptar amb noves possibilitats d’inserció laboral.

La III Llançadora d’Ocupació de Castelló està integrada per un equip de 20 persones aturades (14 dones i 6 homes), amb edats compreses entre els 18 i els 52 anys, i diversos perfils formatius: ESO, Formació Professional, Batxiller i estudis universitaris. Hi ha qui busca el seu primer treball i qui busca una nova oportunitat laboral després d’anys d’experiència en diferents sectors, com a comunicació, ceràmica, hostaleria, construcció o disseny, entre uns altres.

A partir d’ara i durant els pròxims cinc mesos, es reuniran diversos dies a la setmana en locals cedits gratuïtament pel Servof a Castelló. Duran a terme diverses activitats: tallers d’intel·ligència emocional, dinàmiques de comunicació, marca personal i cerca d’ocupació 2.0; entrenament d’entrevistes de treball; elaboració de mapes d’ocupabilitat, visites a empreses i trobades amb responsables de Recursos Humans amb l’objectiu d’aconseguir la plena inserció dels vint participants.

Arxivat en: Benestar Social i Ocupació, Temes municipals