El representant de Compromís per Castelló a la Cimera Social, Pepe Cueva,  ha anunciat que “recolzem plenament la convocatòria de demà, que eixirà de la Plaça de les Aules a les 19 hores, i que té per objectiu manifestar-se contra les retallades de drets socials, per la regeneració de la democràcia i per una Europa Social i Igualitària”.ha anunciat que recolzen totalment la manifestació i que animen a la ciutadania a ser-hi presents, demà, a partir de les 19 hores a lla Plaça de les Aules.

El Secretari d’Organització del col·lectiu local de Compromís ha comentat que “aquesta iniciativa forma part d’un seguit de mobilitzacions en l’àmbit europeu, i des de Compromís en participem en la nostra condició de membres de la Cimera Social. Cal actuar conjuntament i coordinada per tal que la incidència de les mobilitzacions siga major”.Pepe Cueva ha afegit que “altra democràcia és possible, d’una participativa, honesta i al servei de la ciutadania. Compartim plenament l’esperit i la lletra de la convocatòria, i allà estarem, recolzant una vegada més les mobilitzacions a favor dels drets socials i la regeneració democràtica”.