Enric Nomdedéu, Mònica Oltra i Vicent Marzà, intervindran en l’acte públic de presentació del col·lectiu de Compromís per Castelló, que tindrà lloc aquest dimarts, 30 d’abril, a les 19.30 h., a l’Hotel Intur.

El portaveu local de Compromís per Castelló, Vicent Marzà, ha anunciat avui que “Compromís per Castelló es presenta públicament aquest dimarts dia 30 d’abril, a les 19.30 h., a l’Hotel Intur de Castelló”.
Vicent Marzà ha explicat que “la constitució de Compromís per Castelló ha estat la consolidació d’un projecte que creix dia a dia. A hores d’ara, Compromís porta la veu de la ciutadania a totes les institucions, traslladant propostes i fent una tasca que cada dia té més ressò en la nostra societat”.
El representant de Compromís per Castelló ha comentat que “en un moment en el qual hi ha molta gent desencantada, Compromís treballa per impulsar una nova manera de fer política, una manera oberta i participativa, lliure de les dependències del bipartidisme i desacomplexada”.
Vicent Marzà ha recordat que “tant en l’Ajuntament de Castelló, com en la Diputació, les Corts Valencianes i el Congrés dels Diputats, treballem des del valencianisme, l’esquerra i l’ecologisme per tal de construir un País Valencià més lliure i més just”.
Finalment, el portaveu local de Compromís per Castelló ha convidat “a tota la ciutadania a vindre a l’acte de dimarts; cal donar un pas avant i actuar, perquè només així podrem canviar la situació actual. Des de Compromís tenim clar que qualsevol alternativa passa per la mobilització i l’acció, i treballem dia a dia per a propiciar aquesta alternativa, l’alternativa necessària”.