La Regidoria de Cultura, dirigida per Verònica Ruiz (Compromís), convoca a tots els grups de música de Castelló no professionalitzats a una reunió el pròxim 8 de setembre a les 19.00 hores en el Centre Municipal de Cultura.

La reunió té per objecte poder conèixer les inquietuds i necessitats de cadascun dels grups ‘amateurs’ de la ciutat i poder així ajudar-los a cercar solucions per a les diverses problemàtiques que puguen afectar-los. A més, la regidora de Cultura, pretén cercar “nous espais i noves oportunitats per a la pròxima cultura que emprendrem en la ciutat de Castelló”.

Entre uns altres, la reunió abordarà temes com cercar espais a l’aire lliure o locals on tots els grups que ho desitgen puguen actuar davant el públic, atenent, és clar, al tipus de música i públic al que es dirigisca cadascun.

Així, tots els grups de música que vulguen fer arribar a la Regidoria de Cultura les seues necessitats, inquietuds o reivindicacions poden acudir a la cita el pròxim 8 de setembre.