La nova instal·lació ocupa una superfície comercial buida en la carretera de Borriol.  Disposa de 1.300 metres quadrats, permet gestionar aliments peribles i inclou espai per a la gestió.

Aquest nou emplaçament és possible pel conveni signat entre l’Ajuntament, que es fa càrrec de les despeses de manteniment del local, i el Banc d’Aliments que podrà així millorar la seua tasca.  Atendrà també les necessitat d’emmagatzematge d’entitats amb les quals treballa el Banc d’Aliments.

El Banc d’Aliments va gestionar l’any passat més 1.500 tones d’aliments que, a través de les entitats benèfiques amb les quals treballa, van permetre atendre les necessitats de més de 14.000 persones a les nostres comarques.

L’alcaldessa subratllava que aquest conveni “evidencia l’aposta del Govern municipal no solament per reconèixer la problemàtica de la pobresa a Castelló sinó també la capacitat d’actuar d’una manera ràpida i contundent per a solucionar un problema que ens havia traslladat el Banc d’Aliments a la fi de juliol.