Aquest divendres és el Dia Mundial dels Drets de la Infància i ja s’estan fent un munt d’activitats a escoles.  A nivell més públic, el dijous 26 es celebrarà un acte institucional en el Saló de Plens on l’alumnat del col·legi Jaume I llegirà els Drets de la Infància a partir de les 10h.  El programa commemoratiu es tancarà el dissabte amb teatre de marionetes en la plaça de la Verge del Grup Perpetu Socors.  La companyia Projecte Caravana portarà el seu Baúl de cuentos als menuts i menudes del barri a partir de les 12,30h.

La programació continuarà el mateix divendres 20 de novembre també en l’àmbit escolar.  A les 9:30 el col·legi Carles Selma acollirà la presentació dels treballs realitzats per part dels recursos de la Taula de San Lorenzo per la tolerància, en els quals s’ha estudiat què és la violència de gènere o què són els micromasclismes.  A les 10:00 es representarà una obra de teatre infantil, titulada Baúl de cuentos, i es tancarà l’acte amb la lectura per part de l’alumnat d’aquest centre.  El col·legi Guitarrista Tàrrega també presentarà, a les 12:30, una exposició de treballs sobre els Drets de la Infància que després es traslladarà al Centre de Salut Barranquet-Castelló.

El col·legi Sant Agustín arreplegarà el testimoni de les activitats ja a la vesprada a partir de les 15:00 hores amb teatre infantil amb l’obra Versos en tu ventana de la companyia Projecte Caravana i la lectura dels Drets de la Infància.

Els actes començaren dimarts amb l’obra de teatre Contes del tio Nelo, a càrrec d’Splai Castelló, dirigida als alumnes i alumnes del cicle infantil dels col·legis del Grau (L´Illa, La Marina, El Cano i El Pinar) en el Centre Cultural La Marina.