La Regidoria de la que és responsable Verònica Ruiz ha previst un munt d’exposicions, conferències, projeccions, tallers…  Comentem algunes de les activitats però la programació completa es pot veure a l’Agenda d’Activitats en la web municipal en l’enllaç: http://www.castello.es/web30/pages/generico_web10.php?cod1=18&cod2=958

Un llistat mínim de la programació seria:

El divendres 8 de gener a les 18.30 hores la Troupe Malabó realitzarà una actuació de titelles amb ‘Abracadabra’, Saló d’Actes del Edificio Hucha.

El dissabte 9 de gener el Passadís de les Arts acollirà un taller de circ a partir de les 12.00 hores i fins a les 14.00 hores impartit per la Troupe Malabó.

El dissabte 16 de gener, a idèntic lloic i horari, la mateixa companyia ha preparat un ‘Space Suite-Espai de Joc’.

TEATRE]  En el Teatre del Raval, els dissabtes a les 20.00 hores i els diumenges a les 19.00 hores.  Arranca els dies 9 i 10 de gener amb ‘Divendres d’octubre amb vista’, interpretada per Amigos del Teatro.

El 16 i 17 serà el torn d’Espiral Teatre amb l’obra ‘Quién teme a Virginia Wolf?’.

El 23 i 24 es representarà la peça ‘Jutjat de guàrdia’ pel grup teatral Baladre

El 30 i 31 ‘Retall d’històries quotidianes’ gràcies a Tragapinyols.

El 15 de gener en el Paraninf de la UJI a partir de les 20.00 hores ‘El triángulo azul’ de la companyia Centro Dramático Nacional.

El divendres 22, mateixa hora i lloc, ‘Mi imaginación y yo’, una peça de teatre musical d’Alex O’Dogherty & La Bizarreria.

Idem lloc i hora, el 29 de gener, ‘Sobre el fenòmen de les feines de merda’, de la Companyia La Calòrica.

El Passadís de les Arts acollirà el dissabte 23 de gener a les 12.30 hores l’animació teatral ‘Rum-rum Andròmina Karts’ de la companyia Xip Xap de Lleida.

MÚSICA ALS BARRIS  Diumenge 10, a les 12.30 en la Plaça Juan Bautista Porcar, concert de Miss Back Emotion.

El diumenge 17, a la mateixa hora, serà el torn de Los Amantes en l’Avinguda Blasco Ibáñez.

Diumenge 24, Castellonication actuarà en la Plaça Illes Columbretes el diumenge 24 de gener a les 12.30 hores

Diumenge 31 actuaran Bitters Tribute Band en el Parc del Meridià.

MÚSICA A ESPAIS CONSOLIDATS  El divendres 15 de gener a les 22.30 hores al Teatre del Raval, Jazz a Castelló porta l’actuació de Chema Peñalver New Orleans Jazz Band

La Banda Municipal de Música realitzarà un Homenatge al Conciertazo en el Palau de la Festa per a escolars i amb cita concertada els dies 19, 20, 26 i 27 de gener a les 10.00 hores.