La Marató BP Castelló ha iniciat el seu compte enrere anunciant la renovació dels seus patrocinadors principals: BP Oil España i Fundación Trinidad Alfonso. Així ho han comunicat el regidor d’Esports, Enric Porcar, en representació del Patronat Municipal d’Esports; Juan Carlos Navarro, responsable de comunicació i relacions externes de BP a Castelló, Julian Lafuente, director de comunicació de la Fundació i Juanma Medina, del Club d’Atletisme Running Castelló.

La prova celebrarà la vuitena edició el pròxim 18 de febrer. A només 4 mesos per al tret d’eixida, l’organització, integrada pel Club d’Atletisme Running Castelló i el Patronat d’Esports de Castelló, espera superar la xifra de 3.800 inscrits de 2017, entre la carrera de 42 quilòmetres i la paral·lela de 10 quilòmetres. Una xifra que ha contribuït al fet que la Marató BP Castelló no solament siga la “festa de l’esport en la ciutat” sinó que a més supose un fort impacte econòmic i turístic.

El regidor d’Esports, Enric Porcar, ha volgut destacar la rellevància de la prova, “que atrau a milers d’esportistes i s’acaba traduint en un impacte turístic i econòmic molt beneficiós per a la ciutat”. “La Marató de Castelló no és una prova més, s’ha convertit en la gran festa de l’esport que any rere any implica a una gran part de la ciutat i dels castellonencs i de les castellonenques”, ha afegit l’edil. Porcar ha recordat que la Marató va acompanyada de la carrera per a xiquets i la fira de l’esportista, entre unes altres.

L’empresa BP ha donat suport a la iniciativa des del primer any, com també fa amb nombrosos esdeveniments esportius locals. Des de la passada edició, s’ha convertit en el patrocinador principal, renomenant la prova com a “Marató BP Castelló”. Amb este patrocini, BP manté l’impuls decidit pel creixement de la marató i, al mateix temps, manifesta el seu compromís amb la ciutat de Castelló.

En paraules del responsable de comunicació i relacions externes de l’empresa, Juan Carlos Navarro, “el patrocini de la marató de Castelló és exemple de la implicació amb la societat de Castelló, i més quan es tracta de la prova estrella d’activitats esportives que es realitzen en la ciutat. Per a nosaltres és un orgull ser el patrocinador principal d’una de les sis primeres maratons de l’Espanya”.

Per la seua banda, Julian Lafuente, de la Fundación Trinidad Alfonso ha assenyalat “que des de la Fundació estem molt satisfets de poder renovar aquesta col·laboració amb la Marató de Castelló, una de les grans proves d’Espanya en aquesta distància” A més, també ha avançat que enguany “anem a donar un pas més quant a qualitat i serveis al corredor, que al final és el fonamental”.

Per la seua banda, Juanma Medina, del Club d’Atletisme Running Castelló ha agraït “enormement el suport de BP i Fundación Trinidad Alfonso com a patrocinadors principals i la confiança en el projecte. Amb la seua contribució podrem seguir amb aquest projecte i convertir aquesta marató en una referència en el panorama del running espanyol que atrau a corredors de tota Europa i que suposa la festa de l’esport a Castelló”.

En pròximes dates, es presentarà oficialment la VIII Edició del Marató BP Castelló on es coneixeran totes les novetats que l’organització ha preparat per al pròxim 18 de febrer.