La plaça Santa Clara acollirà les històries, contes i relats que han estat presents aquest darrer any a les llibreries.

La plaça Santa Clara serà l’escenari durant 11 dies de la 34ª edició de la Fira del Llibre de Castelló, que obrirà les seues portes el proper dijous 26 d’abril i romandrà fins al diumenge 6 de maig. El Gremi de Llibreters de Castelló i Comarques, amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Castelló i altres entitats, proposa un seguit de presentacions, activitats i llibres força interessant, on els llibreters posaran als assistents al dia amb autors i col·lectius locals, així com autors de moda.

Històries, contes i altres relats ens contaran tot el que durant el darrer any ha estat present a les nostres llibreries, tot en el mateix espai perquè tothom puga gaudir de la cultura i els llibres. Així doncs, autors, col·lectius d’escriptors i editorials aproparan les seues propostes.

Com ja és costum, els escolars seran els protagonistes als matins. I una novetat és que enguany es presenten activitats paral·leles fora de la Fira donant espai a col·lectius implicats en la cultura castellonenca: solidaritat amb la Fundació Ateneu Castelló, l’art de Tica Godoy, musicoteràpia amb Salva Sánchez, el Gremi de Forners amb la Flor del Lledó, tast de vins de Bodegas Les Useres, dolçaina i tabal, mostra de cant d’estil, danses amb el Grup Ramell, el col·lectiu Associació Moviment Artístic de Castelló (AMART) i d’altres activitats com jocs tradicionals, vermut musical o una globotà que completaran l’oferta cultural de la Fira.

La Fira està organitzada per les llibreries Amics d’Onda, Llig de Vila-real, Azul, Babel, Plácido Gómez i Rincón de Duendes de Castelló, i on els llibreters del Gremi de Castelló i Comarques han apostat per una edició diferent on volen que els lectors castellonencs siguen els protagonistes.