El quart festival de ‘Nadal de Circ’ se celebrarà el dijous i divendres, 3 i 4 de desembre

La Regidoria de Cultura, encapçalada per Verònica Ruiz, ha programat la quarta edició del ‘Nadal de Circ’ per als dies 3 i 4 de gener a la Plaça Major i a la Plaça del Mercadet. “Un any més els castellonencs i les castellonenques podran gaudir d’una proposta de teatre al carrer per a tots els públics, en un ambient festiu i nadalenc”, ha celebrat Ruiz.

Aquest any un total de quatre obres teatrals faran gaudir a majors i menuts, i a totes les famílies que vulguen apropar-se al centre de la ciutat a partir de les 17.00 hores. D’una banda, el dijous 3 de gener comença la companyia ‘La Raspa’ amb l’obra “Catapum”, un espectacle en què els personatges Torri di Chous i Richi di Chous, intentaran no fer ‘Catapum’ mentre empren disciplines circenses de diàbolos, equilibris, malabars i acrobàcies. A continuació, a les 18.00 hores, la companyia ‘A tiro fijo’ representarà ‘S’ombra’, amb trapezistes a vol, llançaments de ganivets, combinades amb equilibris acrobàtics i la manipulació d’objectes

D’altra banda, el divendres 4 de gener a les 17.00 hores actuarà ‘Cia Recortable’ amb l’obra ‘Bambalina i el circ’, una representació en què amb únicament el personatge Bambalina i el seu carromato i el seu tricicle faran gaudir a grans i menuts. Finalment, a les 18.00 hores les famílies podran gaudir de malabars, màgia, monocicles, equilibris i, sobretot, molt d’humor, amb l’última obra, ‘Set up’ de ‘Los Barlou’.