Garcia afirma que “han segut reunions molt constructives: hem parlat de pressupostos participatius i de com les associacions s’han convertit en una extensió de l’Ajuntament”

El vicealcalde i regidor de Participació Ciutadana a l’Ajuntament de Castelló, Ignasi Garcia, s’ha reunit amb la Federació Coordinadora d’Entitats Ciutadanes de Castelló (COASVECA) i amb la Federació d’Associacions Ciutadanes de Castelló (FEDASCICA), per tal de començar una nova roda de contactes per tal d’analitzar quin és l’estat actual de la xarxa associativa en Castelló.

Durant la reunió s’han tractat diferents temes relacionats amb l’associacionisme i com veuen des de les entitats de la ciutat la participació. En quins aspectes es troben més còmodes, quines coses s’haurien de millorar “però sobretot, escoltar quines són les seues aportacions i necessitats” ha remarcat Garcia.

Uns dels punts més importants ha estat l’explicació dels pressupostos participatius, de les seues funcions i com a través d’aquests, les associacions s’han convertit en una extensió de l’Ajuntament. “Ens han explicat les seues mancances i hem d’intentar donar una resposta àgil i ràpida per tal de posar solucions com més prompte millor perquè puguen informar a la resta de veïns” ha explicat l’edil.

La reunió ha finalitzat amb l’acord de totes les parts en què l’associacionisme ha transformat la ciutat. Per això “ens han traslladat les seues inquietuds, necessitats que són importants per al barri i no s’han acabat d’arreglar, perquè des de l’Ajuntament els proporcionem tota la informació necessària per a remeiar aquesta situació i puguem treballar i avançar en aquesta transformació tan necessària” ha conclòs el vicealcalde, Ignasi Garcia.