El vicealcalde destaca la necessitat que “un dels molts mesons de la Magdalena es dedique a la promoció al 100% de productes de Castelló”

El vicealcalde i portaveu de Compromís per Castelló, Ignasi Garcia, ha volgut mostrar el seu “total suport als productors locals i provincials als quals  representa la IGP Vins de Castelló perquè entenem que la capital de la Plana i el seu Ajuntament ha d’estar al costat d’ells”.

Garcia ha explicat que, gràcies a l’Associació Vitivinícola de Castelló, “camps abandonats plens de mala herba s’han convertit en vinyes millorant no solament el nostre medi ambient i millorant el nostre paisatge per a convertir-lo en un atractiu turístic, sinó que han creat un nou motor econòmic per a la província a través de l’elaboració de productes de proximitat”. A més, el portaveu ha lloat que “la seua indústria ha resultat ser una de les formes més efectives de lluitar contra el despoblament dels pobles d’interior”.

El vicealcalde també ha manifestat que “des de Compromís entenem que les Festes de la Magdalena, que a més són festes d’Interés Turístic Internacional, han de servir d’aparador per al nostre producte local. Per això, considerem necessari que un dels molts mesons amb els quals compten les nostres festes es destine a promocionar al 100% productes de la nostra terra, amb vi de Castelló i menjars de la nostra província i que, evidentment, estiga dimensionat a la realitat que tenim”. No obstant això, aquesta opció deuria “òbviament, ser una proposta de licitació pública perquè totes aquelles entitats que estiguen interessades i disposades a promocionar al 100% productes castellonencs, puguen accedir a gestionar aquest mesó”.