El candidat a l’Alcaldia per Compromís ha assegurat que “farem un urbanisme on cohesionarem la política social, econòmica i urbanística de la nostra ciutat”

El candidat a l’alcaldia i portaveu de Compromís per Castelló, Ignasi Garcia, ha manifestat que “des de Compromís per Castelló apostem perquè Castelló siga la capital logística de l’àrea metropolitana de la Plana, perquè el creixement industrial ha de ser un dels motors de la nostra economia, ja que genera estabilitat d’ocupació, treball igualitari i de diferents categories professionals”.

A més, “Castelló ha de jugar de peça logística fent imprescindibles els accessos al Port” ha explicat l’edil, per això “és necessària la intermodal i el desenvolupament del Port de Castelló però sobretot, que des de l’Estat es realitze el Corredor Mediterrani que permetrà el desenvolupament econòmic, continuat i estable per a la nostra ciutat”, ha expressat.

Ignasi Garcia, ha manifestat que “Compromís estem treballant per cohesionar la societat construint un urbanisme que unifique i vertebre el territori”. L’edil ha afirmat que “el model urbanístic del Partit Popular era un model a la carta i el nostre és ordenat”. Des de Compromís per Castelló, “assegurem que per a aconseguir un urbanisme cohesionat seguim l’Agenda 2030, és a dir, un desenvolupament sostenible i respectuós amb el territori”.

D’aquesta manera, Garcia ha expressat que “el creixement urbà està dintre de les rondes que actuen com les muralles per a fer una ciutat cohesionada, no extensiva i on es diferencie el que és industrial de l’agrari, i el que és forestal del protegit per poder equilibrar el territori” ha conclòs el candidat a l’alcaldia i portaveu de Compromís per Castelló, Ignasi Garcia.