Garcia: “Compromís és necessari per a garantir una ciutat més justa, tolerant, de respecte i llibertats per a totes les persones sense importar la seua orientació sexual”

El candidat a l’Alcaldia per Compromís per Castelló, Ignasi Garcia, ha anunciat que “Compromís promourem la creació d’una Oficina LGTBI en col·laboració amb les associacions i entitats”, a més, ha afegit que “d’aquesta manera, garantirem l’atenció, la informació i assessorament legal i sociolaboral de les persones incloses en els col·lectius LGTBI, fomentant el seu reconeixement, la igualtat, la llibertat i els drets”.

També, “donarem suport a la creació d’un centre d’acompanyament gestionat per les associacions” ha explicat l’edil, així com “oferir formació sobre diversitat sexual i de gènere tant per al personal municipal com per a les empreses o les entitats que realitzen tasques per a l’Ajuntament“.

Garantirem que la normativa municipal incorpore la perspectiva de la diversitat sexual i de gènere – Ignasi Garcia

“A més d’incorporar la perspectiva de la diversitat sexual i de gènere en els serveis i programes d’adolescència i joventut, gent gran i persones amb diversitat funcional, garantirem que la normativa municipal i els plans i programes estratègics incorporen la perspectiva de la diversitat sexual i de gènere” ha afirmat el candidat.

Des de Compromís “donarem la cara per transformar la ciutat en un Castelló més igualitari, un Castelló LGTBI i continuarem amb les polítiques valentes i d’esquerres que vam començar fa 4 anys i que són necessàries per a aconseguir una ciutat més justa, tolerant, de respecte i llibertats per a totes les persones sense importar la seua orientació sexual” ha expressat el candidat a l’Alcaldia per Compromís, Ignasi Garcia.