Garcia: “Compromís reforçarem el Consell d’Inspecció per tal de democratitzar la recaptació

El candidat a l’Alcaldia de Compromís per Castelló, Ignasi Garcia, ha afirmat que “els impostos municipals es cobren amb criteris d’equitat i justícia, per això, els edificis amb ús lucratiu de l’església pagaran l’IBI, com qualsevol altre edifici de la ciutat”.

A més, “Compromís reforçarem el Consell d’Inspecció per tal de democratitzar la recaptació, i acabar així, amb l’herència del Partit Popular amb què tenim impostos que uns paguen i altres no, amb una arbitrarietat totalment injustificada, i que la candidata del Partit Popular haurà d’explicar a la ciutadania”, ha manifestat l’edil.

D’altra banda, Garcia aposta per “mantenir les bonificacions als edificis que s’utilitzen per a ús social i cultural i per a aquells que facen inversions per tindre energies renovables en els domicilis, a més de continuar amb la progressivitat de les ajudes a les famílies”.

També, “el nostre objectiu és que la fiscalitat servisca per a afavorir i subvencionar a aquells terrenys de la ciutat que resulten productius front a aquells que no ho són i generen problemes de degradació del paisatge, ja que des de Compromís defensem que la recaptació d’impostos ha de ser justa, equitativa i progressiva”.

“Compromís som l’única força capaç de liderar un govern transformador i progressista” – Ignasi Garcia

Finalment, Garcia ha manifestat que “tots els polítics que diuen que baixaran els impostos i que al mateix temps fan promeses, hauran d’explicar com els pagaran”. En Compromís “estem convençuts que la gent no té cap problema en fer les seues aportacions a la societat si a canvi obté serveis de qualitat i que garanteixen drets i ofereixen oportunitats, fet que abans el Partit Popular no feia perquè vivien en el nepotisme i en la corrupció”, ha explicat.

Per això, “Compromís som l’única força capaç de liderar un govern transformador i progressista, que li plante cara a les amenaces de la dreta que vol tornar al passat. Si governar vol dir transformar, Compromís hem vingut per transformar la ciutat de Castelló amb un projecte de ciutat que mire per la majoria, pels drets i les oportunitats de totes i tots els castellonencs, i no pels privilegis d’uns pocs”, ha afirmat el candidat a l’Alcaldia per Compromís, Ignasi Garcia.