El nou acord de govern incorpora les 80 propostes de Compromís en matèria de drets, oportunitats i igualtat

Compromís ha manifestat la seua satisfacció per la signatura de l’acord de govern per a la ciutat de Castelló, l’Acord de Fadrell. Així, el portaveu de Compromís per Castelló, Ignasi Garcia, s’ha congratulat de un nou pacte de govern d’esquerres, que permetrà “continuar amb les polítiques progressistes, feministes i ecologistes i amb la transformació de Castelló”. Durant la signatura, Garcia ha explicat que el document programàtic incorpora totes les propostes que Compromís va portar a la negociació. Unes propostes que permetran “avançar en drets socials, oportunitats per a la ciutadania i en igualtat”.

El portaveu de Compromís ha explicat que moltes d’aquestes propostes són de la societat civil, d’associacions i entitats de la ciutat, propostes “que faran possible un Castelló més amable, més inclusiu i més accessible per a tothom”.

Així, Garcia ha destacat que l’Acord de Fadrell ha de superar totes les espectatives i encarar els reptes de futur de la ciutat de Castelló, com són la “creació de llocs de treball de qualitat, la lluita contra el canvi climàtic i el desenvolupament de polítiques amb perspectiva de gènere”.

Pel que fa al repartiment d’àrees de govern, com es va avançar, Ignasi Garcia conduirà les regidories de Gestió de Residus, Atenció Ciutadana, Transparència i la futura oficina de Bon Govern. Verònica Ruiz continuarà amb Cultura, Patrimoni Cultural i Museus, Memòria Democràtica i també amb la nova regidoria de Feminismes i LGTBI. Per últim, Francesc Mezquita conduirà les regidories d’Educació, Plurilingüisme i Promoció del Valencià i Participació Ciutadana.