
Castelló programa més de 150 accions informatives per a fomentar el reciclatge d’orgànica
La consellera Mireia Mollà participa en la presentació de la campanya ‘Un marró de tots’ per a acostar l’educació ambiental a associacions, hostaleria i comerç i a peu de contenidor L’Ajuntament de Castelló ha presentat la campanya ‘Un marró de tots’, un projecte que aspira a promoure la separació de restes orgàniques al recentment activada […]







