El tercer Cicle de Música i Dansa a les Ermites de Castelló potenciarà cultura i festa popular fins desembre
El regidor Porcar ha anunciat que enguany l’ermita de la Magdalena comptarà amb un cicle específic d’actuacions durant les nits d’estiu. El regidor d’Ermites de l’Ajuntament de Castelló, Enric Porcar, ha presentat el tercer Cicle de Música i Dansa a les ermites de Castelló. Enguany, com a novetat «hi ha moltes més actuacions de corals […]

