Vicent Marzà, portaveu de Compromís per Castelló, ha explicat que l’Assemblea ha servit per marcar el calendari dels propers mesos, en el qual s’inclou la constitució de sectorials, els sopars de propostes i diversos actes públics, i que també s’ha aprovat per unanimitat el Manual de funcionament i el Reglament del col·lectiu.

El portaveu de Compromís per Castelló, Vicent Marzà, ha explicat avui que “avui dissabte ha tingut lloc la primera assemblea local de Compromís per Castelló des que ens vam constituir formalment. Mesos de treball intens, tant organitzatiu com de recolzament al Grup Municipal, del qual hem informat a la militància assistent”.
Vicent Marzà ha comentat que “en l’assemblea hem aprovat per unanimitat el Manual de funcionament de Compromís per Castelló, a més del Reglament intern. A més a més, l’Executiva ha plantejat una proposta de calendari trimestral, en el qual s’inclouen sopars de propostes, constitucions de comissions sectorials, actes públics, etc. És a dir, hem plantejat a l’assemblea una proposta que omplirà d’activitats el dia a dia del col·lectiu, un col·lectiu on cada dia s’implica més i més gent per treballar per Castelló”.
El portaveu de Compromís per Castelló ha explicat que “amb la sistematització del treball podrem aplegar encara a més gent. De fet, a partir d’ara comencen les constitucions de comissions sectorials, que seran les encarregades d’anar treballant en el programa electoral de Compromís de cara a les eleccions municipals de 2015. Urbanisme, cultura, mobilitat, medi ambient i sostenibilitat, etc., són àmbits on qualsevol ciutadà o ciutadana podrà participar i aportar el seu punt de vista sobre com ha de ser Castelló i quines han de ser les prioritats de l’Ajuntament”.
Finalment, Vicent Marzà ha animat a “sumar-se a Compromís, a participar directament per fer de Compromís l’eina política que necessitem per canviar no només Castelló, sinó també la manera de fer política”.