El portaveu de Compromís a l’Ajuntament de Castelló ha explicat que preguntaran a l’Ajuntament i a les Corts si es va mediar des de la Regidoria de gent gran per tal d’aconseguir alumnes per a la VIU, i en quines condicions es va fer.

El portaveu de Compromís per Castelló a la Diputació de Castelló, Enric Nomdedéu, ha anunciat avui que “Compromís per Castelló farà un seguit de preguntes per saber quina ha estat la vinculació entre la regidoria de Gent Gran i la VIU. En concret, volem saber si s’ha fet algun tipus de mediació per part de la regidoria per tal que gent gran de Castelló foren alumnes de la VIU en cursos específic per a aquest col·lectiu”.
Enric Nomdedéu ha comentat que “cal saber l’abast de la col·laboració entre diferents regidories municipals i la VIU. Ens consta que des de Participació Ciutadana es va signar un conveni de col·laboració per tal que la VIU organitzara diferents xarrades. Però no tenim constància de la col·laboració municipal per tal que persones del col·lectiu de gent gran s’incorporaren com a alumnes després d’abonar les corresponents taxes”.
El regidor de Compromís ha explicat que “preguntarem tant a nivell municipal com a les Corts per confirmar si persones del col·lectiu de gent gran han pagat a la VIU per ser alumnes i si tot el procés va ser efectuat d’una manera correcta”.
Finalment, Enric Nomdedéu ha afegit que “no volem dubtar que si des de l’Ajuntament s’ha mediat per tal d’augmentar els alumnes de la VIU, existirà constància escrita i ens la podran facilitar”.