La número 4 en la llista municipal de Compromís per Castelló ha demanat unes polítiques de joventut realistes, transparents, autogestionades i que eviten el clientelisme que ara practica el PP.

Verónica Ruiz, número 4 en la candidatura municipal de Compromís per Castelló, ha declarat avui que “Compromís liderarà un canvi a partir de maig amb una estratègia clara pel que fa a joventut: que la joventut és heterogènia, i que a partir d’ací tenim clar que s’ha de donar la paraula als joves i no mirar d’interferir en la seua presa de decisions; al contrari, cal facilitar les eines necessàries perquè plasmen les inquietuds”.
La representant de Compromís ha afegit que “per aconseguir aquests objectius és fonamental treballar en l’educació de la participació, en formar la cantera de xiquets i joves que seran els ciutadans i les ciutadanes reivindicatius i crítics de demà; és per això que cal que ells tinguen la paraula i des de les institucions només hem de posar els recursos disponibles per a que lideren les propostes a realitzar en matèria de joventut”.
La candidata de Compromís per Castelló ha apuntat que “la descapitalització del teixit associatiu ha estat una constant en els últims vint anys, el foment d’entitats afins o fàcilment controlables ha arribat fins a tots els àmbits i els joves no s’han lliurat d’aquesta desfeta”.
Finalment, Verónica Ruiz ha afegit que “des de Compromís veiem bàsic el foment del treball associatiu en matèria de joventut, tot defugint de les xarxes clientelars i ajudant a desenvolupar el pensament crític i la col·laboració entre els nostres joves, i aquesta serà un eix bàsic de les nostres polítiques de joventut”.