Ignasi Garcia, nou portaveu de Compromís per Castelló ha declarat que “enfrontem aquest temps com un repte, la ciutadania ha confiat i ha ficat moltes expectatives en nosaltres i hem de saber explicar tota la feina que ja estem fent i farem, que de segur no els decebrà”.

El nou portaveu Compromís, Ignasi Garcia ha declarat “la designació de l’anterior portaveu local de Compromís Vicent Marzà com a Conseller d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, i el nou escenari de la política local, ens ha portat a la necessària renovació de l’executiva, i amb eixa fi ahir, divendres 17 de juliol vam celebrar una assemblea oberta de Compromís per Castelló”.

Segons Garcia “ el 24 de maig ho va canviar tot: el treball de molts anys, la identificació del projecte de Compromís com l’oposició a la dreta, el mètode de treball de baix cap a dalt, i una campanya en contacte amb la gent, ens portaven a ser l’únic partit amb representació que creixia en vots, i ens situava en els millors resultats que el valencianisme d’esquerres i ecologista mai havia tingut a la Generalitat i a l’ajuntament de Castelló. Amb la confiança que ens donaven 11.135 persones, obteníem l’objectiu de passar de dos a quatre regidores, i formem part del govern. Ha canviat el panorama del nostre col·lectiu, i ara hem passat al següent repte: ser en 2019 la força hegemònica de l’esquerra de Castelló”.

Ignasi ha explicat, “organitzem un equip amb gent amb experiència i gent nova que s’afegeix al projecte, unint el treball de base i en el carrer, amb la feina en les institucional, l’executiva queda formada de la següent manera: com a portaveu estaré jo, Ignasi Garcia, i les diferents secretaries les ocuparan Íngrid Lafita, Sergi Mateu, Pau Sancho, Juanma Segarra, Vicent Enric Sorribes; a més seran vocals Aida Artola, Núria Balaguer, Mari Carmen Bermejo, Ali Brancal, Lorenzo Cumba, Ines Escoi, Pablo Grajeda, Vicent Grau, Enric Porcar i Verònica Ruiz”.