Ignasi Garcia, “el PAI Mestrets és el símbol del balafiament, de la mala política del Partit Popular, és el manual de com vam arribar a la crisis immobiliària”.

El nou portaveu Compromís, Ignasi Garcia ha declarat “la cancel·lació del PAI Mestrets, a més de ser un acord de govern, ha de ser una prioritat, per tot allò que significa i simbolitza”, per Garcia “l’ajuntament ha de dur a terme un canvi radical del model urbanístic, buscant el consens amb els veïns, tot el contrari que aquest PAI”.

Ignasi ha explicat, “cal que recordem que el PAI Mestrets era l’espai on el Partit Popular volia construir un palau de congressos fet per Frank Gehry i que acompanyaria al centre de convencions de Calatrava, projectes innecessaris per la nostra ciutat, que abans d’executar-se ja havien incrementat el seu pressupost, i que a la ciutadania de Castelló ens ha suposat pagar 2,7 milions d’euros a Caltrava per poc més que una maqueta, a més de pagar els viatges a San Francisco d’Alberto Fabra”.

Segons Ignasi “Els veïns ja han patit prou, les males pràctiques del Partit Popular i cal que els retorne la tranquil·litat de saber que les seues cases no van a ser devorades per les bogeries urbanístiques d’una època a la que no hem de tornar el PAI Mestrets és el símbol del balafiament, de la mala política del Partit Popular, d’una època d’especulació, d’obres faraòniques, és el símbol de la prepotència i de la falta de sensibilitat amb els veïns de Castelló, en definitiva, PAI Mestrets és el manual de com vam arribar a la crisis”.