L’equip de govern s’ha reunit amb l’Associació de Veïns de la Marjaleria i ha sol·licitat la seua col·laboració per a frenar noves construccions.  Amparo Marco, Enric Nomdedéu i Rafael Simó, regidor d’Ordenació del Territori, Mobilitat i Àrea Metropolitana, s’han reunit amb la nova junta directiva de l’associació.

En la trobada s’ha traslladat als veïns que “la voluntat política del nou govern local és donar solució als problemes de la Marjaleria dins de la legalitat i tenim una oportunitat històrica amb la redacció del Pla Especial de la Marjaleria (PEM).  Hem d’aprofitar la redacció del PEM per a donar una solució de consens a un problema urbanístic, jurídic i social que la nostra ciutat porta arrossegant des de fa més de 20 anys perquè els anteriors equips de govern de l’ajuntament no han afrontat el problema de la Marjalería, han mirat cap a un altre costat i han enganyat als ciutadans”.  L’equip ha tendit la mà als veïns per a arribar a un consens en la redacció del pla.

En la reunió també s’ha abordat la problemàtica de les noves construccions, del control urbanístic i de les infraccions.  L’alcaldessa ha sigut taxativa en que “no podem més que complir la legalitat” i ha explicat que s’està treballant perquè el control urbanístic que es faça en la zona siga més eficient i es paralitzen les obres en els seus inicis.

També s’ha demanat la col·laboració de l’associació per a frenar noves construccions en la zona, extrem en el qual la junta directiva s’ha compromès a col·laborar amb el consistori.

El tinent d’alcaldia del Grau, Rafael Simó, ha aprofitat la trobada per a explicar als representants veïnals les tres obres hidràuliques que va a executar el Govern Local per a evitar inundacions en la Marjaleria a i el Grau i que suposen una inversió de 2,6 milions d’euros.