Amparo Marco i el president de la Fundació Isonomia i rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, han signat la pròrroga del conveni de col·laboració per a la promoció de la igualtat d’oportunitats entre dones i homes i la prevenció de la violència de gènere.  També ha participat la tinent alcalde i responsable de l’àrea d’Igualtat Ali Brancal, i les tècniques de la Fundació Isonomia Gemma Escrig i Maria José Ortí.

Vicent Climent ha agraït la col·laboració de l’ajuntament i la seua predisposició en la promoció de la igualtat i la lluita contra la violència de gènere.  Tant el rector com l’alcaldessa han destacat la voluntat conjunta de treballar en l’obtenció de finançament europeu per a la realització de projectes en matèria de gènere.

La signatura dóna continuïtat a la col·laboració entre ambdues entitats que van subscriure en 2004 el primer conveni mitjançant el qual l’Ajuntament s’incorporava a la xarxa de municipis vinculats a la Fundació Isonomia.  Mitjançant el nou conveni s’aportarà 6.000 euros a la Fundació Isonomiaper al desenvolupament d’activitats i iniciatives que promoguen la igualtat efectiva entre dones i homes.